Contact
Zutphenseweg 6
7418 AJ Deventer
Nederland
+31 (0) 6 108 08 010

Prijs van het boek: €
29.50
ISBN:
9789490463939
Verschijningsdatum:
11 maart 2022
Dit boek is geschreven voor vier doelgroepen. Om te beginnen is het bedoeld voor ondernemers die werkzaam zijn in de bloemenindustrie. Zij zijn benieuwd naar de onderliggende trends die vorm zullen geven aan de transformaties van de bloemensector en zijn markten, de potentiële waarde die kan worden gecreëerd met nieuwe technologieën, en de circulaire en digitale capaciteiten waarmee kan worden ingespeeld op nieuwe zakelijke kansen en markten.
Ten tweede is dit boek bedoeld voor ondernemers die werkzaam zijn in andere sectoren en bedrijfstakken. Allerlei andere sectoren en bedrijfstakken schakelen ook over op een vraag-gestuurde snelle productie en levering. Reflectie op de ervaringen opgedaan met de circulaire en digitale transformaties in de bloemensector kunnen helpen om ook in andere sectoren circulair en digitaal succesvol te zijn.
Ten derde is dit boek geschreven voor een bedrijfskundig publiek, zowel managers als masterstudenten. In mijn colleges aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit, in cursussen als digitaal leiderschap, digital transformatie en het gebruik van AI en data analytics, zijn de voorbeelden en verhalen uit de bloemensector altijd een bron van inspiratie en voer voor discussie geweest, zowel voor managers als voor masterstudenten.
Tot slot is dit boek voor iedereen die het oppakt, met plezier het voorwoord leest, en besluit ook de bladzijden daarna om te slaan. En daarmee weet u, de lezer, voor nu genoeg om door te kunnen lezen. Ik zou zeggen: ga met mij mee op deze reis. Ik wens u veel leesplezier.