Nieuwe business modellen in consulting

Ard-Pieter de Man, Marguerithe de Man, Annemieke Stoppelenburg

Prijs van het boek: €

28.50

ISBN:

9789490463427

Verschijningsdatum:

1 oktober 2015

Wat is de rol van de adviseur in de informatiemaatschappij? Nu kennis breed beschikbaar is, kenniswerk in rap tempo automatiseert en nieuwe adviesmethoden opkomen, komt het vak van adviseur onder druk te staan. De herstructurering van de adviesindustrie is in volle gang. Vertrouwde namen verdwijnen, nieuwe gamechangers komen op. Deze ontwikkeling biedt echter ook geheel nieuwe kansen voor consultants. Aan de hand van vele cases laat dit boek zien hoe interne en externe consultants nieuwe business modellen kunnen ontwikkelen, welke kennis daarvoor nodig is en hoe zij een nieuwe, op de 21e eeuw geschoeide relatie met hun klant kunnen aangaan.

De tools in het boek helpen bij het vinden van antwoorden op de vraag hoe relevant te blijven voor je klant. De auteurs delen hun bevindingen uit onderzoek naar innovatie in de consultancy. Via dit boek nodigen zij adviseurs – zowel intern als extern – hun klanten en wetenschappers uit tot het voortzetten van het debat over de toekomst van de adviesbranche. De fundamentele vragen die zij stellen, maken dit boek tot verplichte literatuur voor iedereen die belang stelt in de toekomst van de adviesbranche.